20.09.2009

şimdi . . .

yaşadım yaşadım hepsi geçti.ama hala yaşıyorum ya.bak, benim kalbim bu...
hep seven...
tüm kırılgınlıkların içinden başını kaldıran, aldırmadan inatla sevmeye devam eden.bütün hiçlikleri göze alarak; dediklerim çıktı bak, laflarını duya duya, duymazdan gelerek, üşüye üşüye ısınan benim işte...
inandırabildiğin kadar söylersin ya yalanları; bir diğeri üzerine eklendikçe eskileri unutursun ya ben de anılarımı eskitiyorum işte.
tüm yavaş ritimlerde eskiye götüren şarkılara inat gülümsüyorum bak.
hiç aklıma gelmeyen ihtimalsiz yaşantıları -miş 'lerde bıraktım ben.
dönenlerin hiç birinin tahmin edemeyeceği mutluluğun kollarına bırakıp sıcak-soğuk , acı-tatlı gülümsüyorum işte...
can yanıkları tam iyileşmiyo tabii.
cevapsız bir sürü sorum var sana.dilimin ucunda fakat dudaklarımdan dökülemeyen.
elini tuttuğumda değil belki ama gözlerime baktığında, beni hissettiğinde sende cevap bulacak gidişlerim var.
ıssız olan yüreğim değil ; soğuk olan ellerim ellerim.
yüreğine tutsam ısınır mı ? tatlı tatlı terler mi avuç içlerim ?
hep seni işaret eder mi tüm yollar ? tüm yollarım sana çıkar mı ?
hayat kadar , yaşamak kadar kolay olsa keşke düşler...
düşünmeye korktuğum kadar sevebilsem seni, sende...
heyecanların iç gıcıklamaları tat katsa hayatlarımıza.
bizi bizden alan hep yüksek doz kahkahalar olsa. ama taa içten , en sıcak.
ben en güzel yazılarımı sana yazıp, bize adasam.
her dokunuşumda kelimelerimle yüreğine, daha da ısıtsam içini.
sıcacık olsa tüm sevmelerim...
gönlümdeki akşam bu kadar çok sevmesem, yıldızları bile istemeyişlerimi sende yitirsem.
siyaha aşık olmadan sana tutulsam , en tatlı pembem olsan, en neşeli halinle gelsen.
sessiz sessiz girdiğim hayatlarda hep gürültü olsam...
mazinde değil , hep seninle şimdinde olsam . . .

Hiç yorum yok: