16.10.2009

gidiyorum

bu, mesafelerin aramıza girşinin ilki...belki bi çok ilki beraber yaşayacağız.
ben şimdi gidiyorum...
sevdiğim en güzel şehre...
hayat ne enteresan, şimdi sen benim kaderim misin , söylerken dudaklarımda mı hayat bulacak ismin, cümlelerime anlam katacak msın yoksa biraz daha acıtacak mısın , bilmiyorum.
tüm sözlere inat bana katabilecek misin kendini , bilmiyorum...
çok sevdiğim biçok şey gibi çok sevdiğim olma , istemem.
huzurum ol...
mutluluğum ol...
ihtiyaç duyduğum tüm ayrıntıları sende bulayım.alışkanlıklarımdan vazgeçebilecek kadar sarılabileyim sana.değişmeyen huylar gibi, sevda gibi, aşk gibi yalan olma.yalan dediğim kadar gerçeğim ol.kahramanım olma, bi benim ol yeter.
beni bana bırakma, ben hep kendimde kayboluyorum, beni sende sakla ama koruma.yaşanacak ne varsa sevgiye dair, dibine kadar yaşayalım her şeyi vakti geldiğinde.
gücüm yok gibi aslında, minik umutlarımı da yitirmiş gibiyim.bi tarafım sana gelirken bi tarafım bırakmıyor."yetmedi mi aldığın dersler" diyo."bizi üzdüğün yetmiyo mu"... bi yandan kendimi kollarına bırakıp en güzel sabahlara seninle uyanmak istiyorum; bi yandan hayatından tamamen çıkıp gitmek...
ben şimdi gidiyorum. . .

Hiç yorum yok: