13.09.2009

. . .

Hep yenilgiden mi ibaret hayat,hiç kimse sevemez mi gerçekten...
gerçekten hissedemez misin birini...
"canım" derken gerçekten canına katıp sevemez misin...
kokusu teninde kalamaz mı...
her şeyini ona adadığını bile bile daha çok niye acıtır ki içini...
kalbinde hayat bulduğun niye hep hayatı zindan edendir sevgiliye...
keşke beni şiirlere yazsan...
senin gibi temiz bi sevgide kalsam kimse dokunmadan...
sessiz ama güzel...hırçın hep ama masum...
tüm dokunuşlardan arınsa yüreğim...
tüm senliklerden ıssız...
bi tek bana kalsa , bi tek bana atsa . . .
hiç acımadan yaşamak mümkün değil belki; acıttığın kadar acıyacaksan hep şiirlere yazsan beni...
hep şimdide olsam...
sana değil bi tek bana yetsem...
yüreğimi avuçlarına değil gözlerine bırakabileceğim birini sevsem...
ruhunda kendimi görsem...
yitirdiğim tüm inançlarımı sevginle kazansam...
tüm kazançlarım olsan sen ; paylaştıkça artmayan...
hiç unutmadığım olabilsen...
keşke yazsan şiirlere beni mısra mısra dursam...
hep farklı bi anlam kazansam...
kafiyeli bi düş gibi hep akılda kalsam...
ne yapsam da şiirlere yazsan beni ama beyaz...
tüm renkler bende olsa ama ben hiç bi renk olmasam. . .

Hiç yorum yok: