17.11.2009

ve sen

minik minik yürüyorum yollarında.
minik minik geliyorum sana.
emin olmayı seçerek soruyorum sorularımı.
sevmiyorum tartışmayı , sevmiyorum kaşlarımı çatıp konuşmayı , "kendini benim yerime koy" cümlesini sevmiyorum.
empati denilen şey, saçma.
"sen olsaydım , ben olsaydın" diye bi dünya yok.
kimse kimsenin yerine koyamaz kendini ve aşk ancak kendindeyken bilinemez.
avuntuların gerçekliği , acıyı çekene göre değişir.yüreği kanayan ; anlayamaz sadece üzüleni...
ve bazen büyük sandığın kadar küçüksündür sevda oyunlarında.anlam veremezsin hiçbir şeye. tatmin etmez bağrışmalar, susuzluğunu gidermez en güzel hisler.
yüzünü asık görmek kadar batmaz hiçbir hüzün yüreğime...
huzur bu kadar tatlı değildi başımı omzuna koyana kadar.
anlayamasam da bazen , hep seviyorum seni; kızsan da küssen de üzülsen de . . .
al , kelimelerimin hepsi senin olsun... olsun da bana bizi bi tarif et ama şöyle kalemi eline aldığına değsin ya da bırak , sadece ellerimi ısıt, bi de yüreğimi. . .hep soğuk ya . . .
mavi boncuk tak sevgimize.aşkın ucuna ekle çengelli iğneyle....
kime daha çok yakışır sevmek , sevilmek kimde güzel durur.
sen yine de bi mavi boncuk tak sevgimize...
korusun Allah bizi , bizden . . .
konu anlatımlı , problem çözümlü aşk kitabı olsaymış keşke =)
şekil 1A mutluluğu resmetseymiş . . .
ve sen . . . hayat . . .
ve sen . . . aşk . . .
ve sen . . sevgi . . .
ve sen . . . her şeyim değil belki ama çok şeyimsin benim . . .

kimse kimsenin her şeyi olamazmış ya , çok şeyi olabilir mi acaba. . . bu kuralları kim koyuyor, tüm bunları önceden kim yaşamış , sana kim dokunmuş benden önce kim sevmiş (?) ya da sevememiş... yüreğini kim görememiş. . .
geçmişte bıraktığın üzüntüleri gel gömelim zamana.
rahatla , şimdi daha derin bi nefes al. . .
hadi, baştan sev beni, en baştan.
tüm güzellikleri bende bul , yine bana getir.
ellerin kadar sıcak olsun düşlerim, üşümelerim son bulsun artık.
mutlu olmak kolay , alışmak zorken ; beni sendeki tutkuya alıştır.
gözlerine baktığım zaman gördüğüm yansımamı seninle birleştireyim.
el ele olmasa bile yürüdüğümüz yolların sonu nereye çıkarsa çıksın yanımda sen ol.
hadi , baştan sev beni... en ince ayrıntıma kadar.
tüm bencillikleri sokağa atalım.
asiliklerimle kabullen beni...
hadi. . .
baştan sev beni . . . en baştan . . .

Hiç yorum yok: