10.11.2009

dua

senin işin benimkinden zor asında.
kendime bakıyorum , sana bırakmıyorum kendimi...
bu güvensizliğimi kabul etmen, uğraşıp yola getirebilmen , zor . . .
sıkılabilirsin , biliyorum bunu söyleyince çok kızıyorsun bana , hiç bir şeyin garantisi yok onu da biliyorum ya ondan hiç bi söz istemiyorum ya senden.
tutamayacağın için değil be sevgilim , yaana tahammülüm yok.
o kadar çok şey düşündürüyo ki beni en ufak bir hareketin bile.
beni biliyorsun artık , benden çok tanıyorsun belki.
"bana güvenmiyor musun?" diye her soruşunda sessiz kalmalarım nedendir , sen bilirsin sevdiğim.
her zaman ki gibi sarılırsın , anlayış gösterirsin , daha çok seversin belki.
çok sev beni...
öyle çok sev ki titresin yüreğim ismimi söylediğin zaman. . .
belki ; belki zamanla güvenebilirim , tekrar inanabilirim söylenenlere.
belki inandırmaya çalışırsın, belki umursamazsın , ben yine de severim seni.
ben çok güzel severim , bilirsin sevgilim.
sen de çok güzel seviyorsun be sevgilim.
. . .dua gibi sevgin. . .
o kadar içten o kadar güzel.
kimse beni böyle sevmedi galiba ya da kimse bu kadar güzel gösteremedi sevdiğini.
seni hissetmek , sevgini bilmek , aşkla ısınmak , sende öğrendiğim sevmek gerçeği. . .
seninle büyüyorum sanırım ama geçmişe hasret duymadan , hiç özlemeden , bi kere bile keşke demeden geliyorum sana.
bak , seni yazıyo kalemim, bıkmadan , usanmadan.
hiç bir kelimede yok sana olan anlamım.
hiç bitmiyo söyleyeceklerim.
alabildiğine uzanan gökyüzü gibi. . . yağmur gibi . . .sen gibi . . .
seni sevmek güzel. . .
seni sevmek yaptığım en güzel şey.

Hiç yorum yok: