10.11.2009

dost

senin gibi bi dostum olduğu için her gün her gün şükrediyorum. . .
seni seviyorum , seni çok seviyorum...
paylaştığımız en aptal şeyleri bile seviyorum dostum...
seni benim miniğim , sen benim meleğimsin...
dost. . .
bitmeyen tüm cümlelerimsin sen benim.
sonunu getiremediğim tüm düşüncelerimi bi bakışla anlarsın sen ,
bilirsin , tanırsın beni...
özledim , çok özledim seni...
ben kimseleri özlemem , bilirsin.
çat kapı gelip gitmek başkaymış
boş boş saatlerce gezmelerimiz çok tatlıymış.
kendini birilerine anlatmaya çalışmak zormuş be dostum
sen ne güzel anlarsın beni.
yoruldum biliyo musun , erkenden hem de . . .
sözcüklerim bitkin. . .
yakınmayı da hiç sevmem onu da bilirsin. . .
ben üzülmeyi de sevmem , kızmayı da , darılmayı da.
ben mutlu olmayı severim ,
seninle her şeye nedensiz gülmeyi. . .
ilklerimizi beraber yaşamayı.
sonunun kötü olacağını bile bile yine de seninle yürümeyi.
hiç akıllanmamayı =)
seni seviyorum dostum...
seni çok seviyorum. . .

2 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

bütün bildiğim şeyler...bildiğim hissettiğim duygular bide senden duyunca nedense...bi ağlayasım gelio...sevgili gbi olduk iice:)olsun ben mutluyum 2 kocalı olmayı çok seviorum:)seni çok seviyorum...can parem...

böğürtlen çilek dedi ki...

=)) biitanem bnmmmmm