16.10.2009

bi düş . . .

tüm hayallerin ötesinde, düşlerin gölgesinde, kimseye tek bi söz söylemeden, sana bile sezdirmeden seviyorum seni...kötü bi tek sözüm bile yok sana olan , senli cümlelerimde...
kendime sorduğum cevapsız bütün sorularıma yazıyorum seni, yavaş yavaş.
gideceksin...o gün gelecek ve gideceksin...
hiç üzülme sevigilim, zaman değil mi problem, bekleriz, geçer...
birbirimiz sınarız, ne kadar layık olduğumuzu görmüş oluruz sevilmelere.
gerçekten hakettiğimiz sevgi mi?
yaşadğımız tüm güzel günleri hatırlayacağım yokluğunda, ertelediğim tüm sarılmaları, sende bırakamadığım sevgi sözcüklerini.
yokluğun çok ağır gelecek sanırım, biraz zorlanacağım, üzüleceğim ama geçecek, bu da geçecek.
seni bana yazmışsa Allah, bana geleceksin.
"seni bekleyeceğim" diye söz vermiyorum sana.döndüğünde yine aynı yerde olabilirim, olamayabilirim.
hep hissedeceğim sanırım olmadığını, bi yerlerde gizlenip beni izlemediğin gerçeğine inandırmak kendimi oldukça güç olacak.ama geçecek her şey gibi.zaman gibi , herkes gibi bu da geçecek.
ve sen , yine bi yerlerden çıkıp geleceksin.
belki hiç bi şey eskisi gibi olmayacak belki her şey aynı kalacak.
bırkmayı istemeyip de bıraktığın gibi bulacaksın her şeyi.
belki daha çok seveceğiz belki daha az...bilinmez...
hepsine hazırım biliyo musun ...
bi yerlerde yaşadığını ve beni sevdiğini bilmek yetiyo bana...
bazı nedenlerden dolayı yanıma gelemeyecek olsan da ellerinin sıcaklığını hep hissedeceğim.
yine de hiç ağlamayacağım ama çok üzüleceğim...
sen de ağlama sevgilim . . .hiç . . .
dibine vurduğumuz tüm oyunları beraber bitirelim.
bi tek birbirimize kalalım...
ama en temiz. . .
en berrak . . .

Hiç yorum yok: